יום שלישי, 20 בינואר 2009

יום שני 26/1 מגיעים לעירייה כולנו יחד !

להורים שלום,

פורום מהנהגת בי"ס רעים הגיע לסיכום עם העירייה שעיקרו הוצאת גני הילדים מהבי"ס והפיכתם לגני חובה עצמאים המיועדים לעלות בהמשך לכיתה א' ברעים.

(הסיכום היה על דעת הפורום בלבד) העירייה בחוברת הרישום סגרה את הגנים ברעים ופתחה גני חובה עצמאים בבוכמן ברח' ראובן אך לא פתחה בבוכמן דרום וגבעה C.

בעקבות זאת פנה שוב הפורום לעירייה בדרישה לקיים את מה שהבטיחה.

אנו מציעים להורים להמתין עד יום ראשון ה-25/01 כדי לראות האם העירייה מקיימת את סיכומיה עם הפורום.

במידה ויפתח גן עצמאי בגבעה C ובוכמן דרום אנו מציעים עדיין לא לרשום את הילדים לפני שנציגות שלנו נפגשת עם חיה שיטאי לסיכום כל התנאים בהם יפתח הגן (מיקום , גננת , הבטחה כתובה לעלות ל-א' ברעים ביחד, שידרוג הציוד והחומר החינוכי בגן להתאמתו לגן חובה וכו'..)

בכל מקרה אנחנו צריכים להתארגן למצב בו נגיע כולנו עם הילדים ביום שני ה-26/01 (היום הראשון לרישום) בבוקר בשעה 08:30 לבנין העירייה כדי לדרוש פגישה במקום עם חיה שיטאי –ראש מינהל החינוך וחיים ביבס – ראש העיר. אנא פנו את לוח הזמנים שלכם ותמצאו סידור שבו יגיע לפחות אחד מההורים עם הילד/ה לעירייה. כולם חייבים להגיע במידה ותגיע נציגות דלה העירייה תמשיך להתעלם מאיתנו. אז בבקשה לא לסמוך על כך שאחרים יגיעו , יש שבוע להתארגן לקראת זה אז תעשו שמיניות באויר ותדאגו להיות מוכנים להגיע בהתאם לצורך.

אנא העבירו את המייל/ המסר לכל מי שאתם מכירים ורלוונטי למאבק. כולל ילדים ממשיכים שצריכים להעלות רק בשנה שאחרי זה לגן חובה.

אנא אשרו את השתתפותכם בטלפון 050-6984002
או במייל לועד גבעה C : vaad.givaac@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה