יום חמישי, 21 בינואר 2010

עדכון מספר 9 להורים 21/1/2010

נשארים ברעים - עדכון מספר 9 להורים

שלום לכולם,

כפי שפרסמנו לפני ימים אחדים אנו נערכים למאבק משפטי נגד העיריה ונגד החלטתה להעביר את בית ספר רעים למיקום חדש תוך פגיעה אנושה ברוב אוכלוסיית בית הספר ופגיעה בשלושת השכונות: השבטים, מוריה ומשואה.

מטרתו של מייל זה היא לספק לכם עדכון על המשך ההערכות לעתירה, צעדי העיריה ופרסום תוצאות המשאל שנערך.

בעדכון הפעם:


מדיניות העיריה - הפרד ומשול

העתירה המנהלית טרם הוגשה והיא נמצאת בשלבי הערכה ברגעים אלו . ועד התושבים "נשארים ברעים" אמנם שם לעצמו בעדיפות ראשונה את מניעת סגירת בית ספר "רעים" אך בהחלט לא על חשבון צרכייהם של תושבים אחרים בשכונות אותן הוא מיצג. ז"א עוד שני בתי ספר ממלכתיים בנוסף להשארת רעים. אנו חושבים כי פתיחת בית ספר ממלכתי ברח' ראובן ובית ספר ממלכתי נוסף ברח' שרה אימנו (בית ספר שטרם התחליו לבנותו) הוא מהלך מהותי שהעירייה חייבת לקדם למען חיוך ילדינו ועתיד עירנו.

העירייה לא חשבו עד עתה כי יהיה בכוחנו לנצח בעתירה. אולם אנחנו הוכחנו אחרת , הוכחנו כי יש ביכולתנו לנצח והוכחנו ש-75% מהורי בית הספר מתנגדים לסגירתו בניגוד לרטוריקה בה השתמשה העירייה בכדי לייאש אותנו. בעירייה הרגישו שהמהלך הקודם בו הם יצרו הפרדה בבית הספר בין תושבי רח' ראובן, יששכר ומעלה יהודה לשאר ההורים ע"י כך ששיכנעו אותם שלא יהיה להם בי"ס חילוני ברח' במידה ורעים ימשיך להתקיים לא מספיק ,הם התחילו בימים אלו להפעיל את אותו מהלך על תושבי בוכמן דרום.
חלק מתושבי בוכמן דרום (מוריה) קיבלו מסרים מהעירייה ונציגיה כי עתירת "הועד להשארת רעים " כוללת דרישה חד משמעית שלא לפתוח בית ספר ממלכתי בבוכמן דרום (מוריה).

כל כן אנו אומרים במעמד זה – לא היה ולא נברא!

אל תתנו לעירייה להסיט את הדיון! אין פה מלחמה בין שכונות או מלחמה בין דתיים וחילוניים ,העירייה משתמשת ברגישויות אלו כדי לקדם את החלטותיה שלא מבוססות על שיקולים עיניינים שיעמדו במבחן בית המשפט ומנסה ליצור תמיכה במהלכיה ע"י טקטיקת הפרד ומשול.

אז אמרו לא! ותבדקו את העובדות. לא להאמין לכל שמועה שהעירייה מקדמת.

תוצאות המשאל

במהלך השבועיים האחרונים, כהכנה למאבק המשפטי, ערכנו משאל טלפוני בקרב הורי בית הספר. תוצאות המשאל מראות כי 75% מכלל הורי בית הספר נגד סגירה של בית הספר כפי שהעיריה עתידה לעשות.

את תוצאות הסקר המלאות ניתן להוריד כאן

חזרה למעלה

המשך ההערכות לעתירה

במהלך השבועיים האחרונים החל מבצע גיוס הכספים לצורך מימון העתירה המשפטית. ההיענות של כולם רבה ומעידה על גודל המצוקה בה שרויים מרבית ההורים.

ברצוננו להודות לכל אלו, שבזמנים כלכליים קשים, תרמו סכום לא קטן על מנת שנוכל להיאבק בעוול המשווע.

מבצע איסוף הכספים ימשך בימים הקרובים ואנו מקווים כי ההיענות תמשיך להיות גדולה על אף נסיונות של גורמים אינטרסנטים לחבל במאבק תוך שימוש בהפצת שמועות ומניפולציות כאלו או אחרות.

אנא העבירו הודעה זו גם לחבריכם והזמינו גם אותם להצטרף לעדכונים:

http://reim4ever.blogspot.com


עדכונים נוספים בקרוב...

בברכה,

צוות נשארים ברעים - עו"ד דניאל רייזנר, גיל גפרי, תמיר בן ציון ודורון כהנסקי.

חזרה למעלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה