יום רביעי, 6 בינואר 2010

הפגישה עם ראש העיר

ביום שני 4/1/2010 נפגשנו ארבעת חברי נשארים ברעים (דניאל, גיל, תמיר ודורון) עם ראש העיר מר חיים ביבס, ראש מינהל החינוך הגב' חיה שיטאי ומויש לוי סגן ראש העיר לעניני חינוך.

השיחה התנהלה בטונים נעימים, הרושם שנוצר הוא שחיה ומויש איכפתיים לסבל שלנו אבל... הריבון כאן הוא ראש העיר. ראש העיר שלא טרח לשאול איך קוראים לנו עמד על דעתו שהוא הבטיח לסגור את ביה"ס רעים, הבטיח לתושבי רחוב ראובן (תומכיו בבחירות) לפתוח להם בי"ס חילוני ברחוב ובעיקר רוצה לפתוח בי"ס חילוני בבוכמן דרום כדי שלא ייאלץ לפתוח שם בי"ס דתי.

זה שאנחנו ההורים לתלמידי בי"ס והילדים עצמם ייפגעו זה פחות חשוב בעיניו, זה שתושבי גבעה C יפצלו את ילדיהם בין שני בתי ספר ויוסיפו לפקקים במקום ללכת ברגל גם פחות חשוב - העיקר להראות שהוא בעל הבית ולסגור את בית הספר.

מה לא אמרו לנו? מי יקבל את מבנה ביה"ס הנוכחי (כנראה שזה סוד צבאי) וגם שמעבר לאמפטיה וש"צריך" יהיה לעזור לתושבים אף אחד לא מבטיח הסעות או משהו בסגנון - אנחנו כבר נסתדר איכשהו.

לסיכום, המאבק שלנו רק מתחיל - התשובה של העירייה והעומד בראשה לא מקובלת עלינו, מדובר בהחלטה פוליטית ולא עניינית ששמה את טובת ילדינו במקום האחרון במקום בראשון ואנחנו נמשיך להאבק עד שנשנה את רוע הגזירה.

2 תגובות:

  1. חבר המועצה מויש לוי הוא סגן ראש העיר בשכר ומחזיק תיק החינוך.

    השבמחק
  2. רבותי,
    ניגמר זמן הדיבורים, הגיעה הזמן שהשבט יואמר את דברו.
    גייסו את המילואים ובואו נצא למלחמת חורמה בראש העיר, עד שהוא לא יבין שהוא עומד להפגע פוליטית הוא לא יכנע.

    זיו

    השבמחק