יום שלישי, 26 בינואר 2010

לא מפנים את ילדי רעים - אלון סקרבין

הריני פונה אל הנהלת העיר ובראשה מר חיים ביבס ראש העיר בבקשה להקשיב להתנגדות הנחרצת של הורי התלמידים ברעים ובניהם אני כהורה לניסן הלומדת בכיתה ד' בבית הספר ברעים ותושב רחוב שמעון בבוכמן.

רעים הוא הדוגמא הטובה ביותר לקהילתיות במודיעין , בית ספר רעים משלב את החלוציות של תושבי העיר את הרעות והאחווה בין האנשים , אנחנו הורי התלמידים שותפים מידי יום ביומו בנעשה בבית הספר של ילדינו, אנחנו קהילה מגובשת שנהנית להיפגש יחדיו (לא רק בהסעות של התלמידים לבית הספר וחזרה) .

בימים בהם דנה הנהלת העיר בנושא המיתוג העירוני ובדרכה לגיבוש המיתוג והתהליך שבתוכו , נוצרה הסכמה בין כל חברי הקבוצות על דבר אחד "איכות תושבינו והיכולת שלנו להשפיע ולהיות מעורבים בעיר, הסיסמה "עיר לתושביה" טומנת בתוכה את הערכים של קבלת הרצון של התושבים ובמקרה זה הורי הילדים , התושבים .

הקהילה שנוצרה ברעים אינה שונה מכל קהילה אחרת שמקיימת שיתופיות ואחווה , אם קהילת רעים תתפרק הדבר יבוא בניגוד רב לתהליך המיתוג בו תושביה מבקשים להיות שותפים ואכפתיים , אם היום תתקבל החלטה בניגוד לתושבים מחר זה יקרה שוב ושוב בכל תחום ובכל נושא .

מהו הרציונל החינוכי והדוגמא לניהול מסחרי של הערכי הליבה של העיר , האם בית הספר שלנו "עומד למכירה" או פריט המוצע כחלק מהסכם קואלציוני זה או אחר .

המעבר לבית ספר אחר יפריד הלכה למעשה את הקהילה , את החברות שנוצרה עם השנים בין ההורים , אני וההורים מכל האזורים הקרובים לא רוצים בכך , אנו רוצים להמשיך להיפגש , להמשיך להשפיע , להמשיך להיות שותפים בעתיד ילדנו , אנחנו רוצים להמשיך להיות קהילה !
קהילת רעים מאוחדים ובלתי מפורדים .

אנחנו מבקשים מכם הנהלת העיר להיפרד מהרצון לפגוע בקהילת רעים המגובשת ולכבד את ערכי התושבים ולהימנע מפגיעה באיכות חיינו וחיי ילדנו .

אלון סקרבין .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה