יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

חזון ה cut & paste של עיריית מודיעין או בית ספר זה לא קובץ Word

קוראים יקרים!

הרשו לי להצטרף לחזון ה cut & paste של עיריית מודיעין עם ההצעות הבאות:

  • במקום לטוס לחו"ל אני אעשה לעצמי cut ממודיעין ו paste בניו זילנד לחודש.
  • כדי שיהיה קל לגמור את החודש אני אעשה cut מחשבון הבנק של מפעל הפיס ו paste לחשבון שלי.
  • זפזפתי ונפלתי על ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק בסרט על הנהרות השוצפים בטורקיה, אני עושה cut & paste של המים ישירות לכינרת!
  • אופפפפסססס.... בניתי בתי ספר באמצע כבישים ראשיים כמו בעמק החולה?! לא בעיה, נעשה cut & paste בין הכביש לבית הספר והבעיה נפתרה.
  • יום שישי בערב, במטבח עם חיים כהן בטלויזייה והוא מכין קינוח סוףףףףףףףף! יאללה קלי קלות, אני עושה copy הפעם (שיישאר גם לחיים) ו paste ישר לצלחת שלי.
הזוי אה? אכן כן. גם לבית ספר רעים אי אפשר לעשות cut & paste בדיוק כמו לרשימה שלעיל.
יש למישהו רעיונות נוספים לחזון העירייה?

דורון.


3 תגובות:

  1. ראשית אני רוצה לשבח את הכתיבה היפה.
    אולם חוץ מכתיבה יפה אין בזה ולא כלום.

    העיריה כגוף רציני שעומד בהבטחותיו עד כה (למשל סגירת בית הספר רעים ופתיחה של בית ספר בשכונה שלנו) תעמיד גם את התקציבים הראויים על מנת שבית הספר ישגש גם במקומו החדש.

    אני חושבת שאתה מזיק להנהגה במהלך שלה לביצוע העברה חלקה לטובת ילדינו.

    השבמחק
  2. תודה על הפרגון אבל... להעביר בית ספר זה ממש לא cut & paste.
    בקשר להבטחות של העירייה... אמממ.... תן לי לחשוב על כל ההבטחות שכבר מומשו:

    אזור תעסוקה משגשג עם סלקום/מד"א ואיקאה
    בריכת שחייה בשנת 2002
    פארק ענבה פתוח בשנת 2003


    אגב, אם לא שמת לב אנחנו דווקא בעד ההנהגה ובעד שייפתח בית ספר נוסף בבוכמן אבל עם כל הכבוד לא בא לי שהבן שלי יעבור בית ספר ושנתיים אחר כך שוב

    השבמחק
  3. העיריה מתמחה בביצוע CUT את ה PASTE יעשה כבר משיהו אחר.
    מישהו אחר גם ישלם על זה.
    מי זה אותו מישהו?

    זה אתה ואני וכל אחד מההורים אבל למה לתת לעובדות לבלבל אותנו.

    אנחנו נשארים ברעים!!! ואתם?

    השבמחק